Monday, May 11, 2009

واحد تاني

مش عارف أقولك بهواكي
ولا عايز أعيشلك أيامك
ولا عايز أحلم بعنيكي
ولا شايف دنيتي وياكي
أنا مش عايزك
أنا مش جايلك
أنا مش فارس أحلامك
ولا طير بيرفرف ف سماكي
أنا يمكن أكون ميال ليكي
مرتاح ليكي
لكن مش معناها بحبك
ولا معناها إني بدوب فيكي
أنا مش هنفع
اللي هينفع واحد تاني
ف زمان تاني
ومكانه مش زي مكاني
واحد غيري
يقدر يدي قد ما تدي
ويحبك زي ما بتحبي
واحد تاني
واحد يقدر يحلم بيكي
ويعيش ليكي
وجناحه يرفرف حواليكي
واحد تاني
واحد يعرف قيمة قلبك
ويقدر معنى إنه يحبك
واحد صافي
واحد مش زيي ومش زيك

5 comments:

  1. حلوة و مختلفة و جديدة

    ReplyDelete
  2. جميل جدا يا احمد


    شكرا يا بدراوى عاللينك

    ReplyDelete
  3. أفرح بصدق عندما أجد مدونة مصرية راقية

    ReplyDelete
  4. عجبني النقاء فيها
    مرور اول وان شاء الله مش الاخير في المدونه
    احتراماتي

    ReplyDelete
  5. (:
    جميل وان كان الوزن اختل في بعض المقاطع
    الا ان الفكرة أعجبتني بشدة ..
    واسلوبك سلس ..

    مصافحة اولى لقلمك
    لي عودة مع جديدك

    تحيـــاتي

    ReplyDelete