Tuesday, February 23, 2010

ترانيم الفراق

(1)

أنا وأنتي ودنيتنا
و سكتنا
وحلم حياتنا و المعنى
و كل الذكريات بينا
بقت ماضي
وجرح بيحكي أوجاعنا
خلاص نهايتنا محسومة
و سكتنا خلاص خلصت
و قصتنا اللي كانت يوم بتجمعنا
خلاص ضاعت مادام ضعنا


(2)

أبص عليكي
من بعيد لبعيد و ألاقيكي
عارفه نفسك
عايشة حالك
قافلة باب العمر عليكي
طب أنا ليه ماطلعتش زيك
لسه فاكرك
لسه عايزك
لسه مش عايش غير ليكي


(3)

العادي بتاع الناس دلوقتي إنها تتغير
حتى أنا أحيانا بتغير
و مابعرفنيش
و باتوه عن ناس كنت أعرف
و كتير مش بفهم أصحابي
و لا أهلي و أعز قرايبي
طب ليه مستغرب لما لاقيت إن أنتي كمان اتغيرتي

1 comment:

  1. العادي بتاع الناس دلوقتي إنها تتغير
    حتى أنا أحيانا بتغير
    و مابعرفنيش
    و باتوه عن ناس كنت أعرف
    و كتير مش بفهم أصحابي
    و لا أهلي و أعز قرايبي
    طب ليه مستغرب لما لاقيت إن أنتي كمان اتغيرت


    صحيح ليه ؟؟

    حلوة أوي

    ReplyDelete